Kjøp en Grillis på Rema 1000

De fleste har vel fått med seg at Rema 1000 nå satser på å bli grillkongen blant alle dagligvarekjedene, med en egen grillserie og supergrilleren Craig Whitson på laget.

Greit nok. Sikkert ingen dum strategi å rulle ut i Norge. Det jeg derimot stusser på er denne nye reklamen på frysedisken hos Rema 1000. De kan da ikke seriøst mene at vi skal begynne å grille saftis? What what?

Grill en is

Grill en is

Siden jeg til det daglige jobber med markedsføring så lurer jeg litt på tankene bak denne kampanjen. Er det slik at Rema skal omprofilere seg med flammer og grillstempel på alt av reklame-, profilerings-, og markedsføringsmateriell? -Tvilsomt. Er det for at folk (som meg) skal reagere og begynne å diskutere og blogge om pussighetene? – Så smarte er de neppe. Jeg legger denne grillisreklamen fra Rema 1000 til tabbekvota, eller som en lite gjennomtenkt grillprofileringskampanje i forkant av grillsesongen. Har du en annen teori, skrik ut!

, , , , , , , , , , , , , ,

Ingen kommentarer enda. Skriv en da!

Legg igjen en kommentar